Tuesday, February 17, 2009

Lagi Pemimpin PKR buat perangai

Kecoh sudah penyebaran gambar bogel Adun Bukit Lanjan Elizabeth Wong ader yg gelar adun Bukit teLANJANg... aduh sungguh memalukan...macamane pulak gambar ini boleh jatuh ke tangan org lain sedangkan gambar tersebut dirakam didalam rumah adun tersebut??takkan hantu yang tangkap gambar tu kot??? hahaha pikirla sendiri......pemimpin tertinggi Pakatan Rapuh pulak pejam sebelah mata, buat2 macam tak nampak kesan buruk nya terhadap rakyat...apa tunggu lagi letak jawatan je la...

2 comments:

JomoSamaTuaran said...

Salam Sacredheart.....
Selamat kembali dan selamat berkarya.....seronok ke cutinya?? Ada buat gambar adegan panas-panas ke macam Ely kita kat Selangor tu??? :)

mySacRedHeaRt said...

takpuas lagi bercuti nie hehehe...amboi jomosama makin laser nampak..adegan2 mcm tue kalo nk buat pun jgnla sampai simpan bukti khikhikhi...mungkin elly tu tak sangka kot dia akan jadi ADUN satu hari nnti tue yang all out tue..aper2 pun yang paling sedih skali bile Muslimah2 PAS turut menyokong ely, hey come on la takkan nak membela org yg buat maksiat terang terangan plak tue.. siap buleh ckp lagi itu hak peribadi dia...kalo mcm tue chua soi lek pun buleh ckp adegan s*** nya pun hak peribadi, takda otak ker dorang nie..bile BN buat siap desak letak jawatan , bile terkena batang idung sendiri ,masing2 membela diri dan menyalahkan BN plak..mysacred tak tahu kenapa Tan Sri Khalid masih mahu ely ni lagi...ada aper2 ker?? mesti ade lagi org yang tengah 'panas' dan tak senang duduk, manela tahu kalo2 gambar mereka plak yg tersebar...mysacred tak heran sgt la psl kes ni sbb dorang ni pun org kafir, tapi yg paling menyakitkan hati bile tgk pompuan yg pakai tudung labuh membela-bela sgt ely ni n siap peluk sambil laga2 pipi lagi..apala hipokrit betul org Islam mcm nie