Sunday, November 23, 2008

Minyak Turun - Senyap Jerk

Bile arge minyak dah turun suara-suara sumbang yang dulu duk kutuk govt dah tak dengar lagi.. dulu mase arge minyak naik , suara-suara sumbang ni pun bukan main lantang hentam govt..sekarang kemanakah anda pergi??? x kan xder ape2 komen kot... dulu siap buat debat perdana lagi pasai arge minyak nie n nak turunkan 50sen kalo jadi PM. Kita sume x yah nak tggu dia ni jdi PM, dia x jadi PM pun arge minyak dah turun 70sen dah... mysacred rase kene buat debat lagi la pasai arge minyak dah turun niiiieee....... tapi kan ader jugak spesis yang x mau terima kenyataan, dia cakap "kjaan turun kan arge minyak ni pun sebab pembangkang jgak, kalo pembangkang tak push kjaan dulu suh turun kan takdenye kjaan nak turunkan arge sampai skg, sumenye sebab Anwar Ibrahim "(fanatik betul bunyinye kan)......mysacred rase org-org cam nie x leh pakai lgsung n jenis org yang ego n tak mau mengalah....lantak kat dia la kan yang penting dia x terlalu taksub...

1 comment:

JomoSama Tuaran said...

Semekom....
Kebetulan saya lalu sini..saya browse ler semua isu-isu yang mysacred paparkan, dan teringin juga nak komen sikit-sikit.. jan mare ye!!

Biasalah tu otak pembangkang..jalanpun memang terkangkang-kangkang. Nak bagi lurus memang dah tak boleh juga. Suruh jalan merayap, baru agaknya boleh jalan lurus.

Dan pihak pembangkang pula...tahu mana nak ambil point-point penting..bila kerajaan buat itu dan ini...hahhhh,itu kerana kami(pembangkang) yang push pada kerajaan...!! nak dipertikaikan, penat mulut kita je..biarlah mereka dengan labu-labu.. BIARKAN,BIARKAN..BIARKAN SILUNCAI TERJUN DENGAN LABU_LABUNYA>